polka dot shirt

Koszule – im bardziej wymyślne w kroju, tym lepiej.Mój ulubiony trend ostatnimi czasy, wystarczą zwykłe dżinsy, ciekawa koszula i modny look gotowy. W dzisiejszej stylizacji wykorzystałam moją ostatnią zdobycz z „wyprzy”: grochy, przezroczystości, falbany i wiązania, a to wszystko za jedyne 30 ziko ❤ Koszulę w stylu retro, kolor pomadki w stylu retro zestawiłam z eleganckimi spodniami z gumką w trochę dresowym stylu i sportowymi butami. Białe klasyczne Nike Cortez marzyły mi się już od dłuższego czasu, ale ciągle nie mogłam się zdecydować, więc przyszły do mnie same w postaci prezentu urodzinowego. Uwielbiam je. Potrafią zrobić cały look, nadają charakteru nawet najnudniejszej stylizacji. Sama nie wiem, co stworzyło ten look – czy te buty, czy ta koszula. Ciekawa jestem waszych opinii.

I was wearing:

H&M shirt

Les Petites… Paris pants

nike cortez sneakers

BALENCIAGA padlock bag

 

Similar here:

      

Skomentuj

