blue heels

Niebieskie zabudowane szpilki, których użyłam do stworzenia weselnej stylizacji, zrobiły furorę na Instagramie. Postanowiłam pokazać Wam je również w nieco bardziej codziennej odsłonie.

Prosta stylizacja odpowiednia na dzień i wieczór. Rano zestawiamy ją z dużą torbą, która pomieści wszystkie nasze szpargały, koszulę zapinamy nieco wyżej i dopełniamy wszystko delikatnym makijażem. Wieczorem dużą torbę zamieniamy na minitorebkę lub kopertówkę, poprawiamy oko i rozpinamy kilka guzików w koszuli, by nadać stylizacji lekkiego, nonszalanckiego charakteru 😉 Białą koszulę na pewno każda z nas ma w swojej szafie (na lato polecam szczególnie te luźniejsze, oversize’owe lub hiszpanki), spodnie khaki, jeśli jeszcze ich nie macie, to warto się w nie zaopatrzyć. Buty oczywiście zgodnie z upodobaniami można zastąpić każdymi innymi szpilkami, ja dość odważnie postanowiłam połączyć kolor niebieski z pozoru gryzącym się z nim zielonym. Tym razem postawiłam na look wyjściowo-wieczorowy, ciekawa jestem waszych opinii 🙂

I was wearing: DIESEL pants | vintage shirt | ALDO shoes | Chanel wallet bag | 

Hermès bracelet 

 

Similar here:

        

 

 

 

 

Skomentuj

