blue biker jacket

Majówka, a pogoda nadal nas nie rozpieszcza 😦 Nie jestem fanką zbyt mocnych i wyrazistych kolorów, ale może one sprawią, że słońce w końcu zdecyduje się do nas wrócić 😛 Niebieska ramoneska, różowa mini torebka i fuksja na ustach. To chyba juz maks moich możliwości, dlatego bazą do tych kolorowych dodatków stały się szare dzianinowe culloty i biała koszula w szare pionowe pasy. Podkreślając luźny styl tego zestawienia postanowiłam jedną część koszuli włożyć do spodni. Gdybym wypuściła ją w całości mogło by to zaburzyć zbyt mocno proporcje, zaś wpuszczona całkiem nadała by stylizacji zbyt sztywnego charakteru, na którym tym razem zupełnie mi nie zależało więc cześć wydała mi się całkiem w sam raz. Do tego moje szalone botki z Zary, których podeszwa fajnie współgra z kolorem torebki, a ich czarny kolor sprawia, że nie robią konkurencji reszcie kolorowych i wyrazistych dodatków, w ręcz przeciwnie tonują całą stylizację. Nie byłabym też sobą gdybym nie przemyciła w stylizacji niczego vintage, tym razem są to okulary Polo Ralph Lauren, perełki które udało mi się kupić jakiś rok temu na Bazarze Vintage w Parku Stefana Żeromskiego w Warszawie. Pasują mi te kolory czy jednak nie, zdecydowalibyście się na takie zestawienie? Udanej majówki i pamiętajcie czekam na Wasze opinie 🙂

I was wearing:

1.2.3 Paris jacket

ZARA cullote, shirt and boots

BALENCIAGA Mini Padlock Bag

Polo Ralph Lauren glasses

Similar here:

        

Skomentuj

