sweatshirt style

Bluzy i T-shirty z napisami to niekwestionowane hity tego sezonu, a że pogoda nas wciąż jeszcze nie rozpieszcza, wybrałam pierwszą opcję, o którą wzbogaciłam swoją szafę.Bluza, którą wykorzystałam w dzisiejszej stylizacji została wykonana na moje indywidualne zamówienie. Napis jest inspiracją z Internetu, a wydrukowanie go na męskim fasonie w rozmiarze L sprawiło, że bluza nabrała mojego ulubionego oversize’owego kroju ❤ Już od kilku sezonów drugie imię mody to różnorodność, w tym przypadku nie jest inaczej: nosimy bluzy oversize, krótkie, długie, szerokie, wąskie, jaki tylko krój nam odpowiada i w jakim czujemy się najlepiej. Na rynku obecnie dostępne są przeróżne tego typu propozycje, ja ze swojej strony polecam Wam sklep internetowylittlethings.pl,mają szeroką bazę gotowych bluz z nadrukami, a co najważniejsze możecie podesłać im swój pomysł lub inspirację z Internetu i stworzyć swoją własną unikatową, spersonalizowaną bluzę za nieduże pieniądze, z szybkim okresem realizacji zamówienia. Swoją bluzę postanowiłam zestawić z ostatnią wyprzedażową zdobyczą, która rzutem na taśmę trafiła w moje ręce – dzianinowe culotty z Zary za jedyne 29,99 zł ❤Do tego jasny wiosenny płaszcz o prostym, ponadczasowym kroju. Wszystkie części stylizacji utrzymane są w różnych odcieniach szarości, dlatego też mogłam zaszaleć z butami – metaliczne trampki od Acne Studios idealnie sprawdziły się jako wyrazisty akcent. Coby nie zaburzać harmonii, minimalizmu i prostoty całej stylizacji i nie robić konkurencji trampkom, całą stylizacje uzupełniłam o torbę, z którą nie rozstaję się na codzień, czyli mój ukochany worek od Louis Vuitton. Co myślicie o takim połączeniu i o mojej nowej bluzie? Czekam na Wasze opinie, buziaki!

I was wearing:

littlethings.pl sweatshirt

ZARA culotte pants

COS coat

Acne Studios shoes

Louis Vuitton NOÉ bag

Similar here:

        

 

 

Skomentuj

