casual office style

Już od jakiegoś czasu bombarduję Was zdjęciami z tej sesji na instagramie. To miejsce zdecydowanie zaniedbałam z uwagi na egzaminy, natłok pracy i dodatkowe projekty. A jeśli już o pracy mowa dzisiejsza stylizacja to idealna opcja do biura, oczywiście jeśli nie mamy ściśle określonego dress code’u. Marynarka – ponadczasowy klasyk wyszperany jak zwykle w moim ukochanym second handzie Szafa Gra. Spodnie to przerobione szwedy z Zary, które kupiłam parę lat temu. Były trochę przy długie i pasowały jedynie do bardzo wysokich szpilek, więc obcięłam je do modnej długości i delikatnie postrzępiłam. Cienki czarny golf to fajna baza dla lejących się koszulek na ramiączkach, czy tak jak w tym przypadku delikatnej koszuli z dekoltem w literę V. Kabaretki to w tym sezonie dodatek nr 1, dodadzą każdej nawet najprostszej stylizacji pazura i charakteru. Białe buty?! Wszyscy mówią, że jestem odważna, w końcu do odważnych świat należy, a modę powinno się traktować z przymróżeniem oka ; )

vintage jacket | ZARA denim and boots | MANGO shirt | Dior bag |

Daniel Wellington watch

Simillar here:

       

Skomentuj

