sporty chic

a20

Muszę przyznać, że jestem freakiem w kwestii stylu. Ciągle nie mogę się zdecydować, który jest dla mnie tym właściwym. Ciągle coś mieszam, eksperymentuję. Gdy już mi się zdaje, że jednak ten elegancki, minimalistyczny, to nagle zaczyna mi brakować moich ukochanych bluz czy sportowych butów. Dzisiejsza stylizacja to dość mocna konfrontacja tych dwóch estetyk, tak sądzę. Połączenie najbardziej sportowej bluzy jaką znalazłam w swojej szafie (chyba jedyna z kapturem jaką posiadam) z eleganckimi skórzanymi kozakami do kolana i sztywną równie zachowawczą spódnicą, to odważne posunięcie. A do tego jeszcze mini torebka na łańcuszku – klasyk, który ze sportem raczej ma niewiele wspólnego. Po przełamanie i oryginalny akcent sięgnęłam do szafy mojego Lubego i po raz kolejny mój wybór padł na dżinsową vintage kurtkę (uwielbiam mu ją podkradać ❤ ). Całość stworzyła nowoczesną, fajną casualową stylizację, a to wszystko za sprawą rzeczy, które mam w swojej szafie już od dawna. Czy stylizacja wpisuje się w obecne trendy, a może nie zawsze musi być modnie, żebyśmy czuły się dobrze i wyjątkowo w tym co na siebie zakładamy? Pozostawiam to Waszej ocenie.

a5

a14

b12

a13

a9

b3

a19

b8

b7

a4

ZARA skirt | adidas sweatshirt | vintage denim jacket | MANGO boots | CHANEL wallet bag

Simillar here:

pp5    pp4    pp3  pp1  pp7

One thought on “sporty chic

Skomentuj

