back to flares

m604

Parę, a może nawet paręnaście lat temu jak pewnie niejedna z Was zarzekałam się, że nigdy nie założę rurek. Dziś równie trudno, jeśli nawet nie trudniej, jest nam na nowo przekonać się do noszenia dzwonów, szwedów jak zwał, tak zwał ogólnie szerokich spodni. Muszę przyznać, że w moim przypadku duży wpływ na ich powrót do mojej szafy miał fakt, iż coraz więcej osób, których styl mnie inspiruję zaczęło przemycać je do swoich stylizacji. Ale myślę sobie nie będę wydawać majątku na coś co może założę raz i wcale mnie do siebie nie przekona. Na pomoc przyszły mi jednak wyprzedaże. Idealne dla mnie, eleganckie, proste i minimalistyczne, genialne do przełamywania zarówno casualowych jak i sportowych stylizacji, znalazłam za jedyne 35 zł w Marks & Spencer. I powiem Wam, że to chyba najlepiej wydane trzydzieści złotych. Spodnie miałam na sobie już kilka razy i na ich wykorzystanie mam jeszcze wiele pomysłów. Nie mogę nie wspomnieć o jeszcze jednej wyprzedażowej zdobyczy wykorzystanej w dzisiejszej stylizacji, o moich pierwszych trampkach od Acne Studios ❤ Tutaj wydana cena była już nieco wyższa, ale zdobycie takich klasyków za mniej niż połowę ceny regularnej to i tak nie lada wyczyn. Zaszalałam ze spodniami, butami, więc trzeba było stonować wszystko moimi ponadczasowymi perełkami: ukochanym płaszczem od LeBRAND i torebką vintage, z którą się nie rozstaję. Przy okazji wszystkim miłośniczkom vintage style zawsze i wciąż polecam zakupy w @Szafa gra ❤ Dajcie znać, co sądzicie o stylizacji, założyłybyście takie spodnie?

m601

m605

m606

m603

m607

m609

m611

Marks & Spencer flared pants | ZARA sweatshirt | LeBRAND coat | vintage bag | Acne Studios sneakers

Similar here:

2702201050_2_3_1 p5 p2 p1 p3

 

One thought on “back to flares

Skomentuj

