one winter day at the Baltic sea

203

Jeden z trzech, które świętując Nowy Rok spędziłam kursując pomiędzy Gdańskiem, Sopotem i Gdynią ❤ Zdążyłam jeszcze przed sztormem i daje słowo widziałam jeszcze plażę, ba spacerowałam po niej. Kurs Gdańsk-Sopot, Sopot-Gdańsk brzegiem morza, zaliczony. Kto czasem zagląda na mój instagram pewnie widział 🙂 Było zapewne trochę cieplej niż obecnie, ale dla mnie i tak zimno, więc opcja ubrania się na cebulkę wydała mi się najlepszym rozwiązaniem 😉 Nie zapominając, że jest to romantyczny wyjazd we dwoje, zdecydowałam się założyć sukienkę. Tym razem moją ulubioną velvet w bordowym kolorze, którą udało mi się dostać w Zarze jeszcze przed świętami. Jest na ramiączkach więc można ją nosić na przeróżne sposoby z białą koszulą pod spod, na wierzch, z cienkim swetrem pod spód, na wierzch, z grubym swetrem na wierzch, samą zarzucając na nią ramoneskę i dużo, dużo więcej opcji, których zapewne jeszcze nie wymieniłam. Ja zdecydowałam się na półgolf i T-shirt pod spod, oba w czarnym kolorze i długi kardigan na wierzch, na to wszystko narzuciłam jeszcze mój ukochany płaszcz. Kozaki overknee, które po części zostały przykryte sukienką, w moim przypadku na niskim obcasie, najwygodniejsze na długie spacery. No i oczywiście czapka, którą dostałam pod choinkę od mojego lubego, uwielbiam ją ❤ Świetnie sprawdza się jako kontrastujący niby niepsujący dodatek do eleganckich stylizacji, idealnie pasuje również do luźniejszych sportowych.

201

305

306

202

301

ZARA velvet dress and sweater | LeBrand coat | Tommy Hilfiger winter hat | ALDO boots | Louis Vuitton bag

Similar here:

311  310  313  312

Skomentuj

