New Year’s Eve outfit

101

Nie lubicie sylwestrowych przebieranek, nie przepadacie za cekinami, a może przerażają Was ujemne temperatury zapowiadane na 31 grudnia? Mam dla Was idealne rozwiązanie! Moja propozycja sylwestrowej stylizacji.Prosta, zwiewna, a zarazem elegancka i efektowna – satynowa sukienka na cienkich ramiączkach. Kupiłam ją za około 30 zł, śmieszne pieniądze, a kolejny ponadczasowy klasyk trafił do mojej szafy. Do tego oczywiście kabaretki ❤ I co by było jak najbardziej wygodnie i ciepło zarazem – botki w stylu biker, najlepiej z jakimiś ciekawymi klamrami. Jeśli wybieracie się na domówkę lub imprezę w budynku ten zestaw w zupełności wystarczy, no może jeszcze jakiś choker dla urozmaicenia 😉 Jeżeli jednak zamierzacie wybierać się na dłuższe lub krótsze nocne spacery zarzućcie na to największy i najcieplejszy sweter jaki macie w szafie, efekt gwarantowany! Na to kurtka á la kożuch albo puchówka, opcjonalnie. A i zdradzę Wam jeszcze ostatni trik makijażowy jaki idealnie sprawdzi się w sylwestrową noc, nanieście odrobinę rozświetlacza na usta pomalowane swoją ulubioną pomadką, niesamowity efekt, ja wypróbowałam go przy okazji tej sesji na bordowej pomadce. Udanej zabawy!

103

104

105

106

109

110

H&M dress | Reserved jacket | vintage sweater and bag | Saint Laurent boots | Gatta tights

Similar here:

hmprod     9598109802_6_1_1  11111 7164101040_1_1_1

Skomentuj

