christmas is coming…

1

Święta, czyli sukienki, spódnice, sweterki ‒ oczywista elegancja i kobiecość. A może by tak trochę inaczej? Minimalistycznie, dość surowo i trochę w męskim stylu, a mimo wszystko ultrakobieco. Culotty w roli głównej, w kolejnym już sezonie ❤ Ich elegancki materiał i lejący krój nadają stylizacji klasy, a w połączeniu ze skórzanymi kozakami w tym samym kolorze wydłużają sylwetkę. Szerokie spodnie na ogół zestawia się z węższą górą, ja oczywiście zrobiłam na przekór zestawiając je z oversize’ową koszulą z dość sztywnej tkaniny. Koszula to mój ostatni zakup, nie była najtańsza, ale urzekł mnie jej butelkowozielony odcień, niezwykle ciekawy krój, jak i sam jej materiał. Przydługie rękawy i półgolf (czy stójka, jak kto woli :p) to zdecydowanie dwa hity tego sezonu, które zawsze zwracają moją uwagę. Gładkie, minimalistyczne i eleganckie tkaniny potrzebują odpowiedniego wykończenia, świetnie w takim przypadku sprawdzi się jeden minimalistyczny akcent biżuteryjny, ja postawiłam na moją ulubioną bransoletkę, ale równie dobrze mógłby być to naszyjnik lub kilka pierścionków. Według mnie oczywiście zamiennie, coby nie przesadzić i żeby się za dużo nie działo 😉 Jeśli macie ochotę poszaleć, to można byłoby wymienić torebkę na jakąś velvet w ciekawym kolorze lub skórzaną z haftem. Dla mnie szczytem szaleństwa okazał się wybór tego czarnego cuda z frędzlami Gucci. Ciekawa jestem waszych opinii. Wesołych Świąt, Kochani!

6

9

16

19

ZARA shirt and coat | H&M culottes | MANGO boots | Gucci soho disco bag | Boutique Minimaliste circle cuff bracelet

Similar here:

22   8253884430_6_1_1  8538104040_2_1_1   5014131004_2_3_3

Skomentuj

