pleated midi skirt outfit

502

Być może macie już dość mojej ulubienicy, ale ja nie mogę przestać i wciąż jeszcze mam na nią tysiące pomysłów. Mowa oczywiście o mojej vintage plisówce.Tym razem lekko i romantycznie w połączeniu z à la piżamową koszulą. Do tego ciężkie buty, bikerowa kurtka i od razu stylizacja nabiera ciekawego, wyrazistego charakteru. Szalik to kolejny handmade by me, tym razem zrobiony specjalnie dla mojego ukochanego (czasem udaje mi się mu go podkraść 😉). Muszę przyznać, że jest to jedna z moich ulubionych sesji ostatnimi czasy, ciekawa jestem jak Wam się spodoba. A co do plisówek już zacieram ręce na kolejną, mam tylko dylemat co do koloru i materiału. Chętnie widziałabym w swojej szafie jeszcze jakąś metaliczną i aksamitną ❤

501

503

507

511

509

510

vintage skirt and bag | MANGO shirt, jacket and boots | handmade scarf

Similar here:

   520  512 514 513

Skomentuj

