puffer jacket style

203

Krótki wpis o puchowych kurtkach.Podobno moda nie może być ani wygodna, ani ciepła, a jednak! Uwielbiam ten sezon właśnie za powrót do łask puchowych kurtek. Kocham zestawianie ich z typową elegancją, damskimi garniturami czy lekkimi, zwiewnymi sukienkami à la halkami ❤ Tym razem jednak postawiłam na typowo miejską, ciepłą stylizację. Pod moje czerwone puchowe cudo założyłam dzianinową sukienkę STEFANEL – ukłony za jakość, mam ją już kilka sezonów, w okresie zimowym przy rożnego rodzaju wyjściowych okazjach zawsze się nią ratuję i wciąż sprawdza się doskonale 😀 Do tego grubaśny, wełniany szalik made by me i Polska zima mi nie straszna 😉 Mam nadzieję, że Ci którzy nie są przekonani do tego typu kurtek przestaną się ich bać, jest wiele świetnych rozwiązań na noszenie puchówek, wcale nie muszą pogrubiać, wystarczy dobrać odpowiedni krój, a nie czarujmy się są idealne na naszą mroźną zimę.

102

113

110

Bershka puffer jacket | STEFANEL dress | ZARA shoes | vintage bag

 

Similar here:

6064200600_2_5_3    405    4122204092_2_4_1     7184101040_2_1_1

2 thoughts on “puffer jacket style

  1. kretetrendy

    Bardzo, bardzo dobry wybór! Zresztą nie tylko jeśli chodzi o fason, ale także kolor. To taka przewrotność oversizowych i nietypowych krojów kurtek puchowych- dopiero w takim wydaniu nie pogrubiają:)

Skomentuj

