stars, strips and black latex

41

Kolejne zakupy w Szafa Gra i kolejne dwie perełki trafiły do mojej szafy. Uwielbiam scond handy ❤Od jakiegoś czasu poszukiwałam nowej torby, a że od dawna nie przemawiają do mnie żadne z tych proponowanych przez sieciówki, byłam w niebo wzięta jak znalazłam to czarne skórzane cudo, podczas ostatnich vinatge łowów  😛 Świetny kształt delikatnie przypominający Gucci Dionizos (wybaczcie jak ponosi mnie fantazja ale tak właśnie sobie pomyślałam 😀 ), regulowany pasek, który pozawala na noszenie torebki również w dłoni czy powieszenie jej na króciutkim pasku na ramieniu, no i oczywiście skóra jakości jakiej w obecnych czasach trudno szukać nawet u najwybitniejszych projektantów. Kolejną zdobyczą jest – sweter, wykorzystany do stworzenia dzisiejszej stylizacji. Połączenie granatu, bieli i czerwieni przywodzi na myśl kolekcje Tommiego Hilfigera, mimo iż w rzeczywistości jest to raczej motyw flagi USA i tak nie mogłam przejść obok niego obojętnie. Moje dwa łupy postanowiłam dziś zestawić z nieco spokojniejszą bazą by mogły świecić swoim światłem. Do bazy wybrałam białą długą koszulę oraz lateksowe legginsy niezwykle modne w tym sezonie oczywiście pochodzą z paru sezonów wstecz 😉 Co myślicie o takim połączeniu oraz moich zakupach, których cena wynosiła 40 zł, warto było? Ciekawa jestem waszych opinii.

25

26

27

24

39

vintage kardigan and bag | COS shirt | MARILYN leggings |ZARA shoes

Similar here:

bsajhcbj    1dab     7184101040_2_6_1    4123204202_2_6_1

2 thoughts on “stars, strips and black latex

Skomentuj

