pleated skirt with sweatshirt

4

Trochę Paryża w Warszawie, sportowa elegancja i ukochana czerwona pomadka ❤Jeszcze niedawno przejawiała się przełamaniem eleganckiej stylizacji sportowymi butami, dzisiaj w postaci długiej, szarej bluzy założonej na plisowaną spódnicę vintage. Jestem jedną z większych fanek sportowej elegancji. Tym razem dorzuciłam jeszcze grunge’owe dodatki, więc postanowiłam pójść w stonowaną kolorystykę, czyli różne odcienie szarości. Nie byłabym jednak sobą, gdybym nie przełamała tego wyrazistą pomadką, dziś w roli głównej moja ukochana matowa Lady Danger z MAC Cosmetics.  Czerwona szminka i od razu świat staje się piękniejszy, zdecydowanie coś w tym jest 😉 Co do połączenia bluzy ze spódnicą − nie jest ono jednym z najłatwiejszych, tym bardziej, gdy bluza jest długa i wypuszczona na wierzch, ale moje przeczucie tak właśnie podpowiada mi w tym sezonie. Być może skracam sobie nogi albo wydłużam tułów ale wiecie co? Uwielbiam takie eksperymenty, a ta stylizacja jest jedną z moich ulubionych ostatnimi czasy i na pewno jeszcze kiedyś z chęcią ją powtórzę. A i jeszcze coś dla miłośników farancuskiego stylu i paryskiego lifestyle’u − sesja została wykonana przed bistro BYĆ MOŻE w Warszawie przy pl. Unii Lubelskiej. Niesamowicie klimatyczne miejsce i ciekawy design, jeśli będziecie mieli okazję polecam odwiedzić!

2

3

9

11

10

17

COS sweatshirt | vintage skirt | ZARA jacket and shoes | Michael Kors backpack

Similar here:

0085291803_6_1_1   6058514800_2_4_3   1165222612_6_1_1   nf-071_grey_p2

Skomentuj

