boho romance

2

Tym razem do głosu doszła moja romantyczna dusza. Nie wiem, czy sprawiły to te piękne architektoniczne okoliczności Pałacu w Wilanowie, inspiracja różową, zwiewną, bluzką w stylu boho widoczną na zdjęciach czy może makijaż mocniejszy i bardziej wyrazisty niż zwykle, a może wszystko po trochu. W każdym razie to styl, w którym czuję się niezwykle dobrze. Ta prześliczna (wybaczcie mi określenie ale serio tak o niej sądzę :p) bluzka już od pewnego czasu dosłownie za mną chodziła, koniec końców udało mi się ją zdobyć na wyprzedaży 😀 Kocham odsłonięte ramiona, a to dopiero pierwsza rzecz tego typu w mojej szafie, nie wiem, jak to się mogło stać. Kolejny raz w stylizacji pojawiły się moje ukochane secondhandowe Levi’sy i po raz kolejny utwierdziłam się w przekonaniu, że pasują do wszystkiego. Uwielbiam je, pomimo iż wydają się być nieco za duże :p Do tego te dziwne butki, elegancka mała torebka i minimalistyczna biżuteria. Mam nadzieję, że Wam się spodoba. Ciekawa jestem również co sądzicie o makijażu? Został wykonany produktami marki PAESE przez moją serdeczną koleżankę, której jestem megawdzięczna za pokazanie mi, że czasem warto nie kończyć jedynie na wytuszowaniu rzęs  ❤

5

8

7

1

Reserved shirt | vintage Levi’s 501 jeans | ZARA shoes | Miss Dior Pouch Bag |BOUTIQUE MINIMALISTE bracelet

Similar here:

                         

3 thoughts on “boho romance

Skomentuj

