printed T-shirt

5

Razem z modą na lata 90′ i niezwykłym sukcesem projektów marki Vetements do łask powróciły t-shirty z nadrukami. Najlepiej by nadruk był jeszcze reklamówką innej firmy. Mój np. przywodzi na myśl trochę coca-colę, chociaż ma zupełnie inne przesłanie 😜 Masę tego typu koszulek macie, szansę znaleźć chociażby w najbliższym second-handzie. T-shirt wykorzystany w dzisiejszej stylizacji pochodzi z mojego ulubionego Szafa Gra. Świetnie w zestawieniu z taką koszulką spiszą się szorty z wysokim stanem, vintage, a’la vintage, jak kto woli. Ja wybrałam te zakupione parę lat temu w River Island. W połączeniu z wygodnymi butkami stylizacja idealnie nadaje się na wakacyjne podboje. Te dzisiejsze można by wymienić na równie modne w tym sezonie „klapki basenowe”, zgadzacie się? Jeszcze tylko parę dodatków czyli mój ukochany choker od Wishbone, minimalistyczny zegarek DW no i oczywiście plecaczek, co Wy na to?

11

4

2Photos by: JD FashionFreak3

vintage T-shirt | River Island shorts | ZARA shoes | wishbone choker | Michael Kors backpack | Daniel Wellington watch

Similar here:

                      

2 thoughts on “printed T-shirt

Skomentuj

