casual elegance

3

Zapraszam Was na nowy post prosto z mojej ukochanej, wietrznej Gdyni ❤ Ja niestety już w stolicy, ale zdjęcia pozostały. Dzisiaj ulubiona luźna elegancja. Kolejny raz jako dodatek został wykorzystany choker, tym razem jednak inaczej zawiązany i własnoręcznie zrobiony − to banalnie proste! Wierzcie mi, możecie mieć go w kolorze, jaki tylko uda Wam się wynaleźć w pasmanterii. Podstawą do stworzenia stylizacji po raz kolejny stała się moja secondhandowa zdobycz ❤ Prosta oversizowa koszula (którą też zresztą parę lat temu udało mi się trafić właśnie w secondhandzie) luźno związana z wywiniętymi rękawami nabrała fajnego, luźnego charakteru. Do tego wygodne sneakersy − moja ostatnia modowa miłość i plecaczek − wymarzony, wyczekany prezent ode mnie dla mnie na moje 23 urodziny 😀 Wszystko oczywiście w kolorach ziemi tak jak lubię najbardziej, a Wam jak się podoba?

5b

9c

6a

15a

vintage shirt and skirt | Michael Kors backpack | BRONX shoes

Similar here:

    

 

 

 

 

 

 

 

 

3 thoughts on “casual elegance

Skomentuj

