Street style: boho look with formal shirt

10Kolejny przejaw mojej słabości do ubrań vintage i ciągot do korzystania z dobroci szafy chłopaka 😉 Look, który właściwie w całości zrobiła jeansowa oversizowa kurtka vintage Tym razem skorzystałam z banalnej reguły, czyli połączenia obszernej góry z obcisłym dołem (zawsze się sprawdza!). Zestawienie dwóch materiałów, które zdecydowanie królują w trendach już kolejnego sezonu z rzędu, zresztą moich ulubionych: jeansu i zamszu. Do tego dość oczywistego zestawu dorzuciłam koszulę, która sama w sobie jest nieco oficjalna i zachowawcza i właściwie nie do końca pasuje do całości, a jednak 😉 Czarna torebka na długim pasku – klasyk od Gucciego, przewieszona przez ramię pod kurtką stała się subtelnym, niekrzyczącym, a jednocześnie interesującym dodatkiem. I bransoletka – wisienka na torcie, minimalistyczne cudo, chyba nie muszę nic więcej pisać Czy tylko ja mam wrażenie, że odkąd znów zmieniłam fryzurę w moich stylizacjach wyczuć można klimat boho, a może to nadchodzące lato?

4

2

5

3

7

8ZARA pants, shirt and boots | vintage jacket | Gucci Soho Disco bag | Boutique Minimaliste bracelet

Photos by: JD FashionFreak

Similar here:

inline4 inline2 inline 1 inline

One thought on “Street style: boho look with formal shirt

Skomentuj

