Street style: denim never die

12Kolejny sezon i kolejny raz on w roli głównej – jeans. Modny pod każdą postacią, od spodni à la vintage, wąskich z wysokim stanem po trapezowe spódniczki z guzikami na koszulach takich jak ta kończąc. Model, który zdecydowanie znajduję się na mojej liście must-have tego sezonu – długa oversizowa koszula, trochę sukienka trochę płaszcz co kto lubi i jak kto lubi 😉 W tej konkretniej kompletnie się zakochałam, zainspirowała mnie do stworzenia stylizacji i postanowiłam pożyczyć ją od znajomej na potrzeby sesji. Mojej wymarzonej jeszcze nie znalazłam, chociaż gdyby ta była jeszcze dostępna na pawano znalazło by się dla niej miejsce w mojej szafie ❤ Jeans jak zwykle świetnie się sprawdził w połączeniu z zamszem. W stylizacji wykorzystałam dwa jego odcienie zimny na butach cieplejszy odcień na spodniach. Spodnie culotte – chyba nikt nie wróżył im tak długiej kariery, a jednak przyjęły się i na dobre zadomowiły w trendach już kolejnego sezonu z rzędu. Ja osobiście je uwielbiam ❤ Cała stylizacja jest dość ciężka więc uzupełniłam ją lekkim lejącym się topem by nadać jej trochę lekkości, łagodności i swobody. Mini torebka od Pauliny Schaedel i jej elegancji łańcuszek nadały stylizacji inny ciekawy charakter. I na koniec skarpetki. Nie miało ich być, ale poprzedniego dnia te śliczne, minimalistyczne butki z Zary trochę dały popalić moim stopom 😛 Koniec końców chyba lubię ostateczny efekt jaki udało im się wywołać, co myślicie?

14

11

15

16

18

25PULL&BEAR denim shirt | H&M top | vintage pants | Zara boots | Paulina Schaedel bag | Daniel Wellington watch

Similar here:

38 34 33 32

3 thoughts on “Street style: denim never die

Skomentuj

