Street style: Timberland boots + coat

11I znowu mamy zimę. Nie macie wrażenia, jakby święta dopiero miały nadejść? Mnie zdecydowanie by się przydały! Zbliżająca się sesja, kumulacja zaliczeń i nawał pracy zdecydowanie dają mi w kość. A przede mną jeszcze pisanie pracy licencjackiej. Przydałoby się dodatkowe parę dni tygodnia albo chociażby bonusowe kilka godzin doby.
Ale wróćmy do stylizacji. Jak na zimowe dni przystało, dzisiaj w roli głównej niezastąpione buciory na mrozy, czyli ulubione timberlandy. Ja, jak to ja, zestawiłam je z eleganckimi spodniami i płaszczem. Do tego niezobowiązująca koszula z ciemnego dżinsu i coś, bez czego nie wyobrażam sobie ostatnimi czasy mojej codzienności − magiczny worek, który pomieści dosłownie wszystko. Może nie jest to najlepszy strój do biura, ale na uczelnię, luźną sobotę czy niedzielę jak najbardziej. Swoją drogą, wystarczy że zamienimy trapery na botki i do biura też się nada 😉 Kochani, życzę Wam udanych modowych eksperymentów na te zimowe dni, pamiętajcie tylko by nie rezygnować z ciepła :*

12

13

14

17

15

19

18LeBrand coat | ZARA denim shirt | Les Petites pants | Timberland boots | ESPRIT scarf | Louis Vuitton noé bag | Gucci watch

Similar here:

34 33 31   32

Skomentuj

