Street style: culotte pants + boots

m4

Zdecydowanie dawno mnie tutaj nie było. Problemy techniczne, złośliwość rzeczy martwych i paskudne przeziębienie to tylko niektóre z powodów mojej nieobecności. Na powrót przygotowałam dla Was, jak to na mnie przystało, dość prostą stylizację. Wasi faceci na pewno jej nie pokochają. Spodnie typu culotte i skórzany à la męski płaszcz zdecydowanie nie należą do ich ulubionych części kobiecej garderoby. Ale co tam z nimi… ważne, żebyście to Wy czuły się dobrze w tym co nosicie, a wszyscy dookoła na pewno to zauważą i docenią Wasz styl. Tak więc, do tych dwóch przedziwnych rzeczy typowych dla mojego stylu dobrałam basicowy beżowy golf, który tworzy idealną bazę do wielu stylizacji − uwielbiam go! Buty to moja niedawna zdobycz, zbierałam się do ich kupna jakoś od października, aż w grudniu udało mi się zdobyć moje wymarzone klasyczne, skórzane kozaki z szeroką, prostą cholewką o 30% taniej na black Friday ❤ Nadal można je dostać w dość atrakcyjnej cenie na wyprzedaży w Mango, a zapewne będzie jeszcze lepiej 😛 Do całego zestawu oczywiście mój ulubiony worek trochę w stylu vintage, który dopełnił klimat stylizacji. Nie jest to zbyt świąteczne połączenie, zdecydowanie brakuje sweterka z reniferem, ale jest to ostatni post przed świętami, więc chciałabym Wam złożyć najserdeczniejsze życzenia: dużo miłości, ciepła i uśmiechu na te zbliżające się Święta, abyście jak najwięcej czasu spędzili w gronie bliskich nie zaprzątając sobie głowy rożnymi pilnymi i mniej pilnymi sprawami, które w tym magicznym okresie tracą na znaczeniu!

IMGP6989

marlena2

marlena10

marlena6

marlena5ZARA coat | H&M culotte pants | M&S sweater | MANGO boots | Louis Vuitton bag

Similar here:

4  3  2  1

2 thoughts on “Street style: culotte pants + boots

Skomentuj

