Street style: culotte pants + over the knee boots

DSC_0252Moje ulubione spodnie z second handu po raz kolejny zainspirowały mnie do stworzenia nowej stylizacji. Nie przestaje zaskakiwać mnie fakt jak do wielu rzeczy potrafią pasować i jaki niepowtarzalny klimat nabiera dzięki nim cały look. Tym razem zestawiłam je z długimi kozakami. Te buty to strzał w dziesiątkę z zakupów sprzed kilku sezonów, niezmiennie na topie. Koszula, która całkiem przypadkiem kiedyś wpadła mi w ręce: elegancka, klasyczna, w stonowanym kolorze ❤ Do tego dwa modne akcenty w postaci zamszowej ramoneski i cienkiego szalika dodają całości nieco nonszalancji. Uwielbiam ten zestaw, ta sesja jest zupełnie w moim stylu: rozważna i romantyczna, a może tylko romantyczna 😉

2*

DSC_0340

DSC_0610

DSC_0516

DSC_0466

DSC_0415

3*

MANGO jacket | ART DU BASIC shirt | vintage pants | ZARA scarf | ALDO over the knee boots | Gucci soho disco bag

Photos by: Kinga Makulska

Similar here:

b4 b3 b1 b

Skomentuj

