Hello Autumn!

DSC_0031Przyszła jesień, a razem z nią nowy modowy sezon. Kolekcje jesienno-zimowe już od dawna królują w sklepach sieciowych i butikach projektantów, chociaż nie we wszystkich. Całkiem niedawno odbył się niesamowity pokaz kolekcji jesień-zima 2015/2016 polskiej marki MMC Studio. Najbardziej urzekły mnie w niej: płaszcz z weluru w kolorze przybrudzonego różu, puchowy bezrękawnik (nieodzowny element każdej kolekcji MMC – marzy mi się od kilku sezonów ❤ )
i wszystko, co miało chociażby mały element burgundowego lateksu. Z tej właśnie kolekcji pochodzi torebka, której użyłam do stworzenia dzisiejszej stylizacji. Całkiem przypadkiem znalazłam ją ostatnio przeglądając showroom.pl. Od zawsze chciałam mieć w swojej szafie coś od tego duetu projektantów, tak więc padło na to małe burgundowe cudo, no i jest. Reszta stylizacji to miks elementów garderoby z poprzednich sezonów, które wygrzebałam z szafy. Przyznajcie jak niewiele trzeba, wystarczy jeden ultramodny akcent, ponadczasowa baza i look na nowy sezon gotowy! Jak Wam się podoba?

DSC_0032 5 DSC_0012 DSC_0139 DSC_0075 DSC_0080 DSC_0083 DSC_0169 DSC_0220 DSC_0222 DSC_0065 DSC_0048ZARA sweater, pants and shoes | MANGO jacket | MMC Studio bag

Photos by: Adriana Pietrzak

Similar here:

1 6  2 9

3 thoughts on “Hello Autumn!

Skomentuj

