perfect handmade bag

DSC_8003Styl boho to zdecydowanie mój ulubiony trend tego sezonu. Uwielbiam zarówno total looki w tym klimacie, jak i akcenty przemycone w miejskich, klasycznych stylizacjach, jak w tym przypadku.

Baza w postaci ultrakobiecej skórzanej ołówkowej spódnicy, ulubionego białego T-shirtu i luźno narzuconej zamszowej ramoneski. Stworzyła idealne tło dla bohododatków: szpilek z motywem wężowej skory i ręcznie robionej szydełkowanej kopertówki z frędzlami ❤ Musze się przyznać, że nie przepadałam za szydełkowanymi dodatkami w postaci torebek, saszetek czy portfeli. Do tej pory nie lubiłam ich ani u innych, a już na pewno nie wyobrażałam sobie siebie z nimi. Zdanie zmieniłam za sprawą Oli z KŁOSA, której małym dziełom daleko do kiczu, tandety czy staromodnej sztuki szydełkowania. Idealnie wpasowują się w ulubione przeze mnie prostotę i klasykę. Stonowane barwy i ciekawe formy – uwielbiam! Ola specjalnie dla mnie stworzyła model, który zdecydowanie najbardziej mi się spodobał w kolorze, który idealnie wpasowuje się w mój styl. Podziwiam ją za to, że swoją pasję przemieniła w sposób na życie, robi to, co lubi i czerpie z tego satysfakcję. Wiem jak ważne jest, by w życiu robić to, co się kocha, sama nad tym pracuję i kibicuję wszystkim, którzy do tego dążą. Miłego niedzielnego wieczoru, kochani!

DSC_7857 DSC_7894 DSC_7885 m DSC_7917DSC_7928 DSC_7996 m2 DSC_7997ZARA skirt and shoes | MANGO jacket | bynamesakke T-shirt | KŁOS bag

Photos by: Adriana Pietrzak

Similar here:

m4 m5 m7 m6

3 thoughts on “perfect handmade bag

  1. Ola

    Świetne zdjęcia! Torebka nabrała charakteru dzięki tej stylizacji, super. Wydaje mi się, że właśnie takie łączenie szydełkowych akcesoriów z nowoczesnymi miejskimi ubraniami to recepta na odczarowanie negatywnych skojarzeń z rękodziełem. Dzięki za szalenie miłe słowa pod moim adresem😊

Skomentuj

