Stella McCartney Platform Oxfords <3

_DSC5630Jak już kiedyś wspominałam buty to bardzo często podstawa mojej stylizacji, do której dobieram całą resztę. Nie inaczej było w tym przypadku. Kocham buty, a już najbardziej te szalone, dziwne, przykuwające uwagę i właśnie kolejne takie trafiły do mojej szafy. Oczywiście mowa o oxfordach na platformie od Stelli McCartney. Miałam wybór pomiędzy dwoma kombinacjami kolorystycznymi: pudrowym różem z białą podeszwa i tymi beżowymi z czerwoną. Pewnie nie byłabym sobą gdybym wzięła tę bardziej stonowaną wersję, więc wybór mógł być tylko jeden (choć jestem ich fanka, w każdym zestawieniu kolorystycznym ❤ ). Tworząc tę stylizację pomyślałam sobie, że skoro buty są już tak charakterystycznym punktem cała reszta musi być dość prosta. Zdecydowałam się na spodnie w podobnym kolorze co buty, ulubioną nerkę, która doskonale wpasowała się w beżowy klimat dołu stylizacji i żeby nie było zbyt nudno, monochromatycznie (chociaż uwielbiam monochromatyczność 😉 ) wybrałam elegancką bluzkę w dużą kratę, na którą zarzuciłam luźną kurteczkę od mamapiki. Mamapiki to młoda polska marka, którą tworzą dwie przyjaciółki, skierowana do osób lubiących luźny miejski styl. Jak same opisują swoje projekty łączą w nich luźną elegancję ze sportowa wygoda, to coś co osobiście uwielbiam ❤ Prosta i elegancka baza, na którą zarzucona jest właśnie ta kurteczka, uzupełniona nerką w casualowym klimacie, tworzy luźną codzienną stylizacje idealną na wiosenne spotkania w plenerze.

_DSC5634

_DSC5612

_DSC5591

_DSC5570

_DSC5600

_DSC5605

_DSC5675

_DSC5650mamapiki jacket | ZARA blouse | MANGO pants | Paulina Schaedel bag | Stella McCartney shoes

Photos by: Mateusz Kostrzewa

Similar here:

db10 db2 db12 db1

3 thoughts on “Stella McCartney Platform Oxfords <3

Skomentuj

