my parisian style

_DSC5367Zdecydowanie moje ulubione połączenie ostatnimi czasy. Długi oversizowy płaszcz i sportowe wygodne buty (w tym przypadku kosmiczne złote superstary od Adidasa – kocham ❤ ) Połączenie klasycznej elegancji z proporcjonalną dawką nonszalancji i luzu. W takim zestawie zdecydowanie czuję się ostatnio najlepiej. Wykorzystuję go zarówno na co dzień pędząc na uczelnię jak i na te mniej formalne wyjątkowe okazje. Do stylu , na punkcie którego oszalał cały świat dodaje trochę swojego zamiłowania do prostoty i minimalizmu. Styl o którym mowa to oczywiście styl francuski. Mix elegancji, nonszalancji, luzu i naturalności. Ikoną tego stylu jest dla mnie Caroline de Maigret ❤  Ona zdecydowanie stawia na dużą dozę naturalności, czasem wręcz lekkiego kontrolowanego niedbalstwa. Kocham u niej swobodę i luz z jakimi nosi, trzeba przyznać, niezbyt seksowne ciuchy, by dzięki pewności siebie zmienić te ubrania w najbardziej pociągające. Zastanawiam się co wpłynęło na to moje tak wielkie zauroczenie francuską estetyką. Może lektura kilku książek o niej traktujących, miedzy innymi jednej autorstwa Caroline, czy czas jaki spędziłam w samej Francji. Nie mam pojęcia, ale dziękuję temu czemuś 😉 Odnalazłam styl, w którym czuję się fantastycznie, oczywiście odpowiednio go modyfikując i dopasowując do siebie. W moim wykonaniu jest on zdecydowanie bardziej ułożony i prosty. Zapraszam do obejrzenia mojej ulubionej sesji!

_DSC5381

_DSC5424

_DSC5414

_DSC5513

_DSC5437

_DSC5459

_DSC5528COS coat and shirt | MANGO pants | Adidas sneakers | TRIANGL bag

Photos by: Mateusz Kostrzewa

Similar here:

p4  p5 p3 p2

Caroline de Maigret

caroline

6 thoughts on “my parisian style

  1. Dorota

    hej! bardzo prosto i fajnie. Płaszcza w sklepie online w mniejszych rozmiarach już nie ma, a on jest ciepły? ile kosztował w złotówkach kupowałaś? szminka bajer! 🙂

    • shyfashion

      Hej 🙂 Zapłaciłam za niego 750zł w ich stacjonarnym sklepie w Warszawie. Czy jest ciepły? Ani nie za gruby ani nie za cienki na wiosnę w sam raz. Ma niestety jedna wadę łatwo się mnie 😦 ale i tak go uwielbiam za jego klasyczny, prosty i ponadczasowy krój ❤

  2. D.

    Zainspirowana Twoim postem również zakupiłam złote superstary:) Bardzo proszę o jakieś podpowiedzi na niebanalne outfity z nimi tutaj lub na instagramie;) Mi pomysłów brak:( Bardzo sobie cenie Twoje stylizacje, ponieważ idealnie trafiają w mój gust! Gratuluje wyczucia stylu. Pozdrawiam serdecznie.

Skomentuj

