60’s dress

_DSC5114Wiosna/lato 2015 to powrót do lat 60. i 70. Gdzie znaleźć modne sezonowe perełki? Wśród nowych wiosenno-letnich kolekcji, które proponują nam modowe marki? Oczywiście tak, ale mam lepszą, a już na pewno tańszą propozycję: przejrzyj swoją szafę, odwiedź ulubiony sacond hand, a następnie wybierz się do sklepu, jeśli w ogóle masz jeszcze po co 😛 Ostatnim znaleziskiem, jakiego dokonałam w mojej szafie była ta biała sukienka. Kupiłam ją dwa lata temu na letniej wyprzedaży w „Zarze”. Przechodziłam w niej całe lato, a później wisiała w szafie aż do teraz. Klasyczna, prosta, wręcz geometryczna sukienka o kroju litery „A” à la lata 60., w najmodniejszym kolorze tego sezonu. Do tego skórzany płaszcz, przypominający te z wybiegu Prady ss2015. Ponadczasowa torba typu worek i spokojny dół, czyli czarne kryjące rajstopy, które podkreślają ostre zakończenie sukienki oraz płaszcza. Góra stylizacji może wydawać się nieco szeroka i przytłaczająca, dlatego zdecydowałam się wysmuklić sylwetkę, optyczne wydłużając nogi za pomocą butów w kolorze rajstop na delikatnej szpilce. Co sądzicie o takiej interpretacji panujących trendów? _DSC5319 _DSC5318 _DSC5151 _DSC5259 _DSC5158 _DSC5280

ZARA dress and coat | MANGO shoes | Louis Vuitton bag | Petit Sesame bracelet | Gucci watch

Photos by: Mateusz Kostrzewa

Similar here:

13 14 12 15

Skomentuj

