layered clothing styles

m19Na zewnątrz coraz zimniej, wewnątrz coraz cieplej od grzejników i podkręconych klimatyzacji. Sezon ubierania się na cebulkę uważam za otwarty 😉

a6Moja dzisiejsza propozycja to połączenie ze sobą dwóch swetrów. Krótkiego cieńszego i długiego grubszego. Do tego dżinsowe szorty zestawione z czarnymi kryjącymi rajstopami. Połączenie dżinsowych letnich spodenek z rajstopami długo wydawało mi się tandetne, ale chyba w końcu się do niego przekonałam. Dziś mam na sobie moje ulubione marki One Teaspoon

a8Do stylizacji dobrałam klasyczne motocyklowe botki. Są one moją zeszłoroczną zdobyczą i na pewno zostaną ze mną na długo. Stylowe, skórzane, bardzo wygodne, a przede wszystkim uniwersalne. Z upływem czasu raczej zyskają na uroku niż go stracą. Każda z nas powinna mieć takie w swojej szafie.

a7

a3Całość stylizacji może wydać się trochę przytłaczająca, jednak ciężkie buty, długi gruby sweter postanowiłam uzupełnić delikatnymi, prostymi dodatkami. Cienkim szalikiem i prostą czarną torbą typu worek. Szalikiem bynamessake mojej ulubionej polskiej marki produkującej bawełnianą odzież. Uwielbiam ją za prostotę, ponadczasowość i oczywiście jakość. Moimi faworytami są szczególnie koszulki, które można dostać w przeróżnych ciekawych krojach oraz szerokiej, stonowanej palecie kolorystycznej. Szalik zdecydowanie nadaje się na wiosnę, jesień, a nawet wczesna zimę. Mogę go zestawić zarówno ze sportowym strojem, jak i nieco poważniejszym casualowym, kocham to!

a4

a5Kolejny dodatek to mój niezniszczalny skórzany worek, który kupiłam parę lat temu w Reserved. Jest niezastąpiony w codziennych stylizacjach.

a

a2Dość ciemne i smutne kolory skusiły mnie, by ożywić nieco look intensywną czerwoną pomadką. Mam nadzieję, że całość choć bardzo ciepła, nie wydaje się ciężka i przytłaczająca, bo absolutnie taka nie jest 😉 Trzymajcie się ciepło i wygodnie :*

a12

m12

 ZARA maxi cardigan | MANGO sweather | One Teaspoon shorts | bynamesakke scarf | Reserved bag | Wojas boots

Similar here:

s s1 buty  b

Photos by: JDFashionFreak

4 thoughts on “layered clothing styles

Skomentuj

