woollen vest

m11Uwielbiam prostotę i klasykę. Oczywiście, żeby nie było zbyt nudno, przełamaną jakimś ciekawym akcentem. Bazą do stworzenia dzisiejszej stylizacji była kamizelka, którą niedawno kupiłam. Już od jakiegoś czasu szukałam jakiejś właśnie w takim stylu . Bardzo ciekawe propozycje tego typu udało mi się znaleźć na stronie Stradivariusa. Jednak przeważyła cena. Po odwiedzeniu kilku sklepów online trafiłam na witrynę Reserved a tam na moją kamizelkę, która właśnie została przeceniona. b8

Atrakcyjna cena, uniwersalny kolor, prosty krój! ❤

m5Dziś kamizelkę połączyłam z czarną swetrową sukienką z Zary (z poprzedniego sezonu) i botkami MANGO w stylu cat boots YSL.

m3Czarno-szare proste połączenie okazało się być idealnym tłem dla mieniącej się metalicznej torebki Proenza Schouler.

b5

b4

b7

b2

bW dzisiejszej stylizacji mocnym akcentem jest torebka, dlatego też zdecydowałam się na bardzo delikatny makijaż. Usta w kolorze nude oczywiście za sprawą mojej ukochanej matowej pomadki M.A.C.

b6

b3

Reserved vest | ZARA dress | MANGO shoes | Proenza Schouler bag

Photos by: JDFashionFreak

similar here:

1 3 2 4

4 thoughts on “woollen vest

  1. Lilly Marlenne

    śliczna jest :)!
    bardzo podobną (ale zapewne droższą trzy razy – no dobrze, może dwa ;)) ma w swojej ofercie Messo 😉
    zastanawiałam się nad jej zakupem, ale skoro donosisz, że w Reserved mają takie cuda, to nie pozostaje mi nic innego, jak się do jej upolowania przymierzyć ;P

Skomentuj

