Les Petites

m12Od lat świat zachwyca się stylem Francuzek. Podziwiamy je za szyk, elegancję i niezwykły luz, towarzyszący ich sposobie ubierania. Ostatnimi czasy zachwyt ten zaczął się nasilać, a to za sprawą książki „Bądź paryżanką gdziekolwiek jesteś”, która okazała się być hitem na całym świecie. Sama jestem jej ogromną fanką. Zaraz po lekturze tej książki wpadła w moje ręce kolejna o podobnej tematyce „Francuski szyk!”. Z obu możemy dowiedzieć sie jak wielką wagę Francuzki przywiązują do jakości ubrań.a2

a1W mniemaniu francuskich kobiet często związana jest ona z produkcją lokalną. Uwielbiają tzw. rzeczy „made in france”. Mieszkając we Francji przez jakiś czas, mogłam się o tym przekonać jak wiele sklepów to sklepy francuskich marek i lokalnych miejscowych.m10

a9W dzisiejszej stylizacji mam na sobie komplet jednej z nich Les Petites. Osobiście urzeka mnie prostota a za razem oryginalność ich produktów. Większość modeli jest też dostępna w szerokiej palecie kolorystycznej dzięki temu każdy może znaleźć coś dla siebie. a3

a8

a6Marka skierowana jest do kobiet, które żyją chwilą obecną czerpiąc zarazem to co najlepsze z ducha czasu. Produkty marki cechują się dużą dozą nowoczesności połączoną z klasyczną elegancją. Doskonała marka dla młodych kobiety, które lubią poszaleć z moda jak i starszych, które odnalazły już swój oryginalny styl i wiedzą czego chcą. Osobiście jestem fanką tej marki, a spodnie które mam na sobie to moja nowa miłość. ❤a7

a5

„Did we say luxury? Yes, but affordable of course, and that is what makes our fashion house special.”

Les Petites

a4

Les Petites shirt and pants | Vagabond shoes | Givenchy bag

Photos by: JDFashionFreak

similar here:

m KN483-99X-101  AD111S03G-A11@12 RE5-fza-0205-99@1

2 thoughts on “Les Petites

  1. Lilly Marlenne

    haha, jeszcze zanim jakiekolwiek słowo poza tytułem po francusku rzeczywiście napisanym pomyślałam sobie „no jak w mordę strzelił – jak Francuzka” 😉
    bo mnie się też francuskie kobiety kojarzą z prostotą taką niemal ortodoksyjną, z minimalistycznym urokiem.
    z klasą.
    i brakiem ciągot do nadmiaru udziwnień i ozdób.

    i tak jest z tym Twoim zestawem 🙂
    jest piękny przez swoją „surowość”.

    i Ty jesteś w nim piękna!

Skomentuj

