evening with GUCCI

19 Wczoraj miałam przyjemność gościć na wieczorze kunsztu florenckich rzemieślników w Domu Handlowym VITKAC, organizowanym przez markę Gucci. Podczas tego eventu można było na żywo zobaczyć jak przebiega proces personalizacji wyrobów skórzanych marki. Uczestnicy mieli możliwość spersonalizowania rowniez swoich skórzanych toreb, portfeli czy nawet pasków. Mogłam na własne oczy zobaczyć jak moja torebka staje się jeszcze bardziej moja, dzięki wyżłobieniu w niej moich inicjałów. Przy tej okazji nie wyobrażałam sobie również nie przyjrzeć się nowej kolekcji marki oraz klasycznym modelom Gucci w nowych odsłonach. Czerwona soho bag to zdecydowanie moja faworytka i kolejna pozycja na liście modowych marzeń. Jak zwykle nie oparłam się pokusie i do mojej szafy trafiła kolejna perełka. Tym razem jest to różowa kopertówka z połyskującej skóry, widoczna na zdjęciach poniżej.  Jak to na imprezie tego typu nie mogło zabraknąć polskich sław. Pojawiły się miedzy innymi Justyna Steczkowska, Joanna Horodyńska i Jessica Mercedes. Zapraszam do obejrzenia mojej foto relacji z tego wydarzenia.

m66 21

10 12 17 4

a

20 14 m21 5

13ZARA pants and shoes| COS coat | Gucci bag

S h y Fashion .

Skomentuj

