midi skirts time

m17

m15

m14

m16

m19

m13

m30

m10

m5

m6

m21

m3

m11

m23

ZARA total look

Czas na spódnice midi. Mamy już jesień a razem z nią w sklepach pojawiają się nowe kolekcje. Ja oszalałam na punkcie jesienno-zimowych propozycji Zary, a zwłaszcza spódnic. Spódnic midi w przeróżnych odcieniach czerwieni, brązu i zieleni (kolor sezonu). Do dzisiejszej stylizacji wybrałam elegancką w miodowym kolorze, do której dobrałam sportowo casualowy t shirti i sandały na szpilce z motywem wężowej skóry. Długość midi nie należy do najprostszych, dlatego dobrze jest połączyć taką spódnicę z obcasami, a najlepiej ze szpilkami. No chyba, że jesteśmy posiadaczkami super szczupłych nóg, wtedy równie uroczo będzie wyglądała w połączeniu z klasycznymi balerinami. Przy wyborze botów nie kierowałam się jedynie tym, że są one na szpilce. Od kilku sezonów motyw wężowej skóry nieprzerwanie widoczny jest w panujących trendach. Nie zmieni się to również w sezonie letnim, wiec warto jest zainwestować w takie cudeńka. W makijażu postawiłam na mocno zaakcentowane usta i stonowaną resztę. Usta pomalowane są moją ulubioną matową pomadką w kolorze LADY DANGER firmy M.A.C. Mam nadzieje, że udało mi się zachęcić Was do eksperymentowania z taką długością spódnic jaką jest długość midi i łączenia jej nie tylko z obcisłymi topami (połączenie jak najbardziej poprawne) 😉

similar here:

5457301100_1_1_1  4c616d8915597b212fc94de83c30f77b 4886241609_2_1_1 image4xl

S h y Fashion .

One thought on “midi skirts time

Skomentuj

