my dream Leopard Slip On Sneakers

IMGP0430Od jakiegoś czasu zastanawiałam się jak przemycić do mojej szafy zwierzęce printy. Wiedziałam, że muszę uważać by nie wyszło kiczowato.

IMGP0433

I oto są idealne Leopard Slip On Sneakers ! Doskonałe zwieńczenie najprostszej stylizacji i świetne przełamanie stylu. Slip On to rodzaj trampek, którym jestem absolutnie zauroczona. Stylowe a do tego mega wygodne !

IMGP0438

IMGP0435

Jest to już drugi model tego typu w mojej szafie i obawiam się, że nie ostatni 😉

S h y Fashion .

7 thoughts on “my dream Leopard Slip On Sneakers

Skomentuj

